Ułatwienia dostępu

  • Slajd3
  • Slajd2
  • Slajd1

Technik Reklamy

Język obcy: język angielski oraz do wyboru język rosyjski lub język hiszpański .

Język obcy zawodowy: język angielski.

Przedmiot realizowany w zakresie rozszerzonym: geografia,  język angielski.

Kwalifikacje zawodowe:

PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego.

PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową.

Celem kształcenia w zawodzie technik reklamy jest przygotowanie absolwenta do:

  • prowadzenia firm reklamowych,
  • tworzenia dokumentacji związanej z przygotowaniem kampanii reklamowej,
  • kierowania zespołami ds. promocji,
  • profesjonalnego budowania strategii PR oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firm i budowania dobrych relacji z otoczeniem,
  • zarządzania kampanią reklamową,
  • wykonywania przekazu reklamowego.

Technik reklamy może podjąć pracę w:

  • agencjach reklamowych (na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer),
  • agencjach public relations,
  • działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych,
  • biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu,
  • agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych,
  • agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.

Zapewniamy:

  • profesjonalnie przygotowaną kadrę,
  • bardzo dobrze wyposażone pracownie lekcyjne,
  • możliwość odbycia praktyk zawodowych w krajach Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+,
  • wysoką zdawalność egzaminów zawodowych,
  • miłą i przyjazną atmosferę.

 

Plan lekcji 1

wirtualna gazetka szkolna1

librus2

itszkola

mol net plus